Η ποιότητα στην εξυπηρέτηση αποτελεί βασική προτεραιότητά μας. Η επικοινωνία μας μαζί σας είναι ουσιαστική.
Είμαστε εδώ για να ακούσουμε τα παράπονα και τα σχόλιά σας και να σας υποστηρίξουμε.
Εξυπηρετούμε ισότιμα όλους τους πελάτες μας και επενδύουμε σε σχέσεις εμπιστοσύνης. Διαχειριζόμαστε κάθε παράπονο με διαφάνεια και σας προτείνουμε εξατομικευμένες λύσεις.
Παρακολουθούμε την πορεία κάθε παραπόνου και συντονίζουμε την εσωτερική επικοινωνία μεταξύ των τμημάτων μας.
Αναλύουμε τους λόγους που δεν μείνατε ικανοποιημένοι, ενώ εντοπίζουμε πιθανές αδυναμίες και ελλείψεις μας.
Για να μας υποβάλλετε το παράπονο ή το σχόλιό σας θα χρειαστούμε:
Αν έχετε ήδη επικοινωνήσει μαζί μας, προσθέστε τα στοιχεία του εκπροσώπου με τον οποίο μιλήσατε.
Η γνώμη σας μας αφορά. Επικοινωνήστε μαζί μας για οτιδήποτε σας απασχολεί:
Καλέστε στο 2103720000, Δευτέρα με Παρασκευή 09:30-17:30, και μιλήστε με τον υπεύθυνο του λογαριασμού σας.
Συμπληρώστε τη φόρμα παραπόνων.
Εναλλακτικά, στείλτε email στο complaints@eurobankequities.gr. Αν συνεργάζεστε μαζί μας, για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, στείλτε μας email από τη διεύθυνση email που έχετε ήδη δηλώσει σε εμάς.
Στείλτε μας επιστολή στη διεύθυνση:
Eurobank Equities ΑΕΠΕΥ
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
Φιλελλήνων 10 & Ξενοφώντος 13, 10557 Αθήνα
Επισκεφτείτε τα γραφεία μας Δευτέρα με Παρασκευή, 09:30-17:00:
Φιλελλήνων 10 & Ξενοφώντος 13, 10557 Αθήνα
Σας απαντάμε προφορικά ή γραπτά, ανάλογα με τον τρόπο που έχετε χρησιμοποιήσει για να υποβάλετε το παράπονό σας, όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Ο χρόνος απάντησης εξαρτάται από τον τύπο του παραπόνου σας. Από τη στιγμή που θα λάβουμε το αίτημά σας, απαντάμε σε:
Εάν για τη δική σας υπόθεση απαιτείται περισσότερος χρόνος, σας ενημερώνουμε έγκαιρα.
Παρά την προσπάθειά μας, σε ορισμένες περιπτώσεις είναι πιθανό να μη σας ικανοποιεί η απάντηση που σας δώσαμε.
Σε αυτήν την περίπτωση, ενημερώστε μας για να επανεξετάσουμε το θέμα που σας απασχόλησε.
Εφόσον δεν σας ικανοποιήσει η επικοινωνία μας, μπορείτε να απευθυνθείτε στον Ελληνικό Χρηματοοικονομικό Μεσολαβητή: