Πώς διαχειριζόμαστε παράπονα και σχόλια

Η γνώμη σας μετράει γι’ αυτό θέλουμε να επικοινωνείτε μαζί μας. Διαχειριζόμαστε κάθε παράπονο και σχόλιο ισότιμα και με διαφάνεια. Με τη βοήθειά σας, βελτιώνουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας και σας προσφέρουμε εξατομικευμένη εξυπηρέτηση.

Ανοιχτή επικοινωνία

Η ποιότητα στην εξυπηρέτηση αποτελεί βασική προτεραιότητά μας. Η επικοινωνία μας μαζί σας είναι ουσιαστική.  

Είμαστε εδώ για να ακούσουμε τα παράπονα και τα σχόλιά σας και να σας υποστηρίξουμε.

 

Διαφάνεια και ισότιμη μεταχείριση

Εξυπηρετούμε ισότιμα όλους τους πελάτες μας και επενδύουμε σε σχέσεις εμπιστοσύνης. Διαχειριζόμαστε κάθε παράπονο με διαφάνεια και σας προτείνουμε εξατομικευμένες λύσεις.

Παρακολουθούμε την πορεία κάθε παραπόνου και συντονίζουμε την εσωτερική επικοινωνία μεταξύ των τμημάτων μας.

Αναλύουμε τους λόγους που δεν μείνατε ικανοποιημένοι, ενώ εντοπίζουμε πιθανές αδυναμίες και ελλείψεις μας.

 

Διαδικασία υποβολής παραπόνων

Για να μας υποβάλλετε το παράπονο ή το σχόλιό σας θα χρειαστούμε:

  • Τα προσωπικά στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο και, αν συνεργάζεστε ήδη μαζί μας, προσωπικό χρηματιστηριακό κωδικό ΟΑΣΗΣ)
  • Τα στοιχεία επικοινωνίας σας (αριθμό κινητού τηλεφώνου και email)
  • Περιγραφή θέματος ή συμβάντος (λεπτομέρειες, ακριβή ημερομηνία συμβάντος και ώρα)

Αν έχετε ήδη επικοινωνήσει μαζί μας, προσθέστε τα στοιχεία του εκπροσώπου με τον οποίο μιλήσατε.

 

Τρόποι επικοινωνίας

Η γνώμη σας μας αφορά. Επικοινωνήστε μαζί μας για οτιδήποτε σας απασχολεί:

 

Τηλεφωνικά

Καλέστε στο 2103720000, Δευτέρα με Παρασκευή 09:30-17:30, και μιλήστε με τον υπεύθυνο του λογαριασμού σας.

 

Online

Συμπληρώστε τη φόρμα παραπόνων.

Εναλλακτικά, στείλτε email στο complaints@eurobankequities.gr. Αν συνεργάζεστε μαζί μας, για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, στείλτε μας email από τη διεύθυνση email που έχετε ήδη δηλώσει σε εμάς.

 

Γραπτά

Στείλτε μας επιστολή στη διεύθυνση:

Eurobank Equities ΑΕΠΕΥ
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

Φιλελλήνων 10 & Ξενοφώντος 13, 10557 Αθήνα

 

Στα γραφεία μας

Επισκεφτείτε τα γραφεία μας Δευτέρα με Παρασκευή, 09:30-17:00:

Φιλελλήνων 10 & Ξενοφώντος 13, 10557 Αθήνα

 

Διαχείριση παραπόνων και ανταπόκριση

Σας απαντάμε προφορικά ή γραπτά, ανάλογα με τον τρόπο που έχετε χρησιμοποιήσει για να υποβάλετε το παράπονό σας, όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Ο χρόνος απάντησης εξαρτάται από τον τύπο του παραπόνου σας. Από τη στιγμή που θα λάβουμε το αίτημά σας, απαντάμε σε:

  • 10 ημερολογιακές ημέρες για ένα μέσο σύνθετο παράπονο.
  • 45 ημερολογιακές ημέρες για παράπονο που χρειάζεται γνωμοδότηση από τη Γενική Διεύθυνση Νομικών Υπηρεσιών.
  • 3 μήνες το αργότερο για πολύπλοκα ή πολυάριθμα αιτήματα που αφορούν προσωπικά δεδομένα.

Εάν για τη δική σας υπόθεση απαιτείται περισσότερος χρόνος, σας ενημερώνουμε έγκαιρα.

 

Επανεξέταση παραπόνων

Παρά την προσπάθειά μας, σε ορισμένες περιπτώσεις είναι πιθανό να μη σας ικανοποιεί η απάντηση που σας δώσαμε.

Σε αυτήν την περίπτωση, ενημερώστε μας για να επανεξετάσουμε το θέμα που σας απασχόλησε.

 

Εάν δεν μείνετε ικανοποιημένοι

Εφόσον δεν σας ικανοποιήσει η επικοινωνία μας, μπορείτε να απευθυνθείτε στον Ελληνικό Χρηματοοικονομικό Μεσολαβητή:

  • Με email στο info@hobis.gr
  • Ταχυδρομικά στη διεύθυνση Μασσαλίας 1, 106 80 Αθήνα
  • Με φαξ στο 2103238821